Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Λευκή Μάγισσα





Και ήρθε η στιγμή για το τελευταίο σου γέλιο
Το ηχογράφησα μέσα σένα όνειρο κοραλλένιο
Σε ένα μικρό χώρο μέσα στο χρόνο
Εδώ, στο κόσμο μου με πειράματα στο πόνο

Όταν είδα εκείνη τη λευκή μάγισσα
Σαν εθισμένος με το μυαλό της πόρτες άνοιξα
Κινούνταν σε τρύπες που έσκαβε στο χώμα
Μέσα τους έκρυβε το παρελθόν και το δικό μου πτώμα

Ιούδα δεν με θέλεις πια
Με μαχαίρωσες στη καρδιά
Πάλι με πρόδωσες
Ανόητο με σταύρωσες!

Οι φωτογραφίες θυμίζουν την αλλαγή σου
Οι ψίθυροι του δρόμου τη πνοή σου
Αναρωτιέμαι αν η προδοσία έχει κι άλλο
Η μοναξιά  από μέσα μου, μου κάνει ένα σινιάλο

Γιατί δεν με κοιτάς στα μάτια;
Το γέλιο μου έγινε κομμάτια
Πετώντας έσκασα στο έδαφος γυμνός
Έφτασα στο τέλος, ήρθε ο Θεός

Ιούδα δεν με θέλεις πια
Με μαχαίρωσες στη καρδιά
Πάλι με πρόδωσες
Ανόητο με σταύρωσες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου