Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Σ'αγαπάω Απλά

Φόβος τα λάθη που έκανα
Στιγμιαία απροσεξία και έχασα
Και τώρα εμφανίζονται εμπρός μου
Τα ίδια λάθη κρύβουν το φώς μου

Τόσα χρόνια ένα βιβλίο κλειστό
Η απόσταση μου έσκιζε το μυαλό
Η φωνή σου και η κατανόηση μου
Ο πόνος μου και η πνοή σου

Τα χείλη μου ενωμένα και ραμμένα
Δεν θα ακούσει κανείς εμένα
Σκληρός,αναίσθητος και εγωιστής
Του θανάτου εγώ ο βιαστής

Δυνατός,ευαίσθητος αλλά χωρίς σχοινί
Το παρελθόν με βυθίζει σε ένα γιατί
Κακομαθημένος χωρίς χαστούκια παιδικά
Η τιμωρία,η πληρωμή,ο πόνος και η μοναξιά

Εγώ,ο εαυτός μου κι η νύχτα
Οι σκέψεις,τα μυστικά μου κι η πίκρα
Μ'ακολουθούν στην γενική μου απραξία
Αφήνω την ψυχή μου και την υποκρισία

Περήφανος και έχω ανάγκη εσένα
Στην αλήθεια σου κρύβομαι,στο ψέμα
Χωρίς υποσχέσεις με τραβάς στο φώς σου
Κι αν δεν πάρω τίποτα πάλι δικός σου

Όσο κι αν αντιδρώ μέσα μου παίρνω το ρίσκο
Γιατί μέσα στα μάτια σου όλα τα βοτάνια βρίσκω
Τα χείλη μου δεν θα είναι κρεμασμένα πια
Θα γελάσουν μέχρι να γίνουν σχιστά

Απλά στα ζητάω...
Ήρθα στη γή για να σ'αγαπάω....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου